Jakie czynniki wpływają na decyzje inwestycyjne korporacji?
ReklamÄ™ możemy podzielić na reklamÄ… komercyjnÄ… oraz na reklamÄ™ spoÅ‚ecznÄ…. Z tÄ… drugÄ… z pewnoÅ›ciÄ… mamy do czynienia znacznie rzadziej, bo w telewizji czy w prasie możemy o wiele częściej zetknąć siÄ™ z reklamÄ…, jaka kreowana jest w celach handlowych. Reklama na pewno jest wybitnie skutecznym narzÄ™dziem marketingu i tak w gruncie rzeczy gdyby nie ona, to nie wiedzielibyÅ›my o istnieniu wielu różnego typu produktów czy usÅ‚ug – polecamy ANCHOR. Bezsprzecznie jest w nastÄ™pstwie tego niesÅ‚ychanie korzystna, a co wiÄ™cej, wybitnie nieraz ma do speÅ‚nienia także parÄ™ funkcji, w pewnych momentach jest to na przykÅ‚ad kreowanie okreÅ›lonych postaw spoÅ‚ecznych (takie zadanie jednak peÅ‚ni poniekÄ…d reklama spoÅ‚eczna). Obecnie za w najwiÄ™kszym stopniu popularne reklamy uważa siÄ™ przede wszystkim reklamy telewizyjne i internetowe oraz z tymi także można siÄ™ zetknąć z reguÅ‚y. Bez wÄ…tpienia telewizja oraz Internet staÅ‚y siÄ™ najdynamiczniej rozwijajÄ…cymi siÄ™ Å›rodkami masowego przekazu i dziÄ™ki nim jednoczeÅ›nie jesteÅ›my w stanie dowiadywać siÄ™ o wiodÄ…cych markach na rynku oraz o nowych produktach, które na nim siÄ™ pojawiajÄ….
1. Tutaj
2. Produkty
3. Link
4. Usługi
5. Otwórz link