Jakie czynniki wpływają na decyzje inwestycyjne korporacji?
Reklamę możemy podzielić na reklamą komercyjną oraz na reklamę społeczną. Z tą drugą z pewnością mamy do czynienia znacznie rzadziej, bo w telewizji czy w prasie możemy o wiele częściej zetknąć się z reklamą, jaka kreowana jest w celach handlowych. Reklama na pewno jest wybitnie skutecznym narzędziem marketingu i tak w gruncie rzeczy gdyby nie ona, to nie wiedzielibyśmy o istnieniu wielu różnego typu produktów czy usług – polecamy ANCHOR. Bezsprzecznie jest w następstwie tego niesłychanie korzystna, a co więcej, wybitnie nieraz ma do spełnienia także parę funkcji, w pewnych momentach jest to na przykład kreowanie określonych postaw społecznych (takie zadanie jednak pełni poniekąd reklama społeczna). Obecnie za w największym stopniu popularne reklamy uważa się przede wszystkim reklamy telewizyjne i internetowe oraz z tymi także można się zetknąć z reguły. Bez wątpienia telewizja oraz Internet stały się najdynamiczniej rozwijającymi się środkami masowego przekazu i dzięki nim jednocześnie jesteśmy w stanie dowiadywać się o wiodących markach na rynku oraz o nowych produktach, które na nim się pojawiają.
1. Tutaj
2. Produkty
3. Link
4. Usługi
5. Otwórz link